måndag 7 januari 2013

Längtan till färgerna och ljuset

Äntligen ljusa tider framför oss!

Det är underbart inspirerade att se sig omkring på nätets alla bilder.
Jag håller på att uppdatera min profil på Linked In och det är mycket kul som jag kan ägna mig åt för att visa vem jag är.
Kreativa jag.
Längtar till att ta tag i trädgården igen min favorit butik när det gäller trädgården är Blomsterlandet oj de är så duktiga på att skapa stämning i bilder. Jag mår riktigt bra när jag får se bilder som dessa




Det är jag som går där och tänker och känner hur skulle det se om jag...

Åter till Linked In de vill att jag visar allt jag gjort och mitt Artway Gallery är en viktig men kort tid i mitt liv. Och den hemsidan jag hade då 2007 finns inte längre. Men vill visa det fina jag skapade helt själv. Från tanke till verklighet. 


Fullständigt kreativa rättigheter


100 kvadratmeter i Stockholm/Vasastan

Liten bildvisning 


Det är bild på mig som tar hand om en kund i kassan, och de omtalade vin brösten. Bilden under är IAN Haugland Och INA från Rockklassiker 106.7 vars frus bröst jag hade gjort avtryck på och skapat vin bröst av dom.
Jag marknadsförde galleriet med hjälp av Radiostationen.
Här på bilden längst ned är samlingen från Sajten Svenska Konstnärer . Vi hade en sam utställning på Artway . Vi var 10 konstnärer som hade Julsalong 2007.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar